Fii in trend

Astăzi m-am trezit cu gândul sa va mai povestesc cate ceva despre ce-mi place, după cum ați citit in articolele precedente, bănuiesc ca stiti faptul ca am fost si sunt o fire foarte curioasa in continuare. Iar unu dintre lucruri care mi-a sporit curiozitatea este arta frumuseții. De mica imi plăcea sa citesc reviste dedicate femeilor, cu acele articole despre frumusețe. In care se explica pas cu pas, cum sa iți îngrijești tenul cat si despre arta machiajului cum ar fi, aplicarea corecta a fondului de ten, fardului de ochi si tot ce tine un machiaj perfect, însă, cât mai natural.

După părerea mea frumusețea unei femei e din ce in ce tot mai mult înţeleasǎ greșit, mai ales de către tinerele din ziua de azi. Asta se întâmpla probabil și din cauza mass-mediei, care promovează astfel de tipare. Mă refer la fetele care exagerează prin curele de slăbire.

Din cauza asta unele devin anorexice și le poți număra coastele și toate oasele scheletului uman, atunci când le privești. Umblând din estetician in estetician și făcând mii de intervenții chirurgicale pentru a deveni perfecte. Neînţelegǎnd ca nu se poate sǎ atingă niciodată acea „perfecțiune”, care, în mintea lor, asta înseamnă totul. Prin operații nu numai ca iși corectează defectele fizice, dar iși măresc chiar peste măsura buzele și sǎnii. Din păcate, tot mai multe fete optează foarte devreme pentru astfel de intervenit chirurgicale și într-un mod exagerat … .

Frumusețea o vǎd mult mai complexǎ. Ca de exemplu: O femeie ar trebui sǎ fie naturalǎ și simpla, dar și îngrijitǎ, elegantǎ, educatǎ, inteligentǎ, echilibratǎ. Sǎ aibe o atitudine corectǎ faţǎ de ceilalți. Sǎ nu fie vulgarǎ prin vorbǎ și port. Toate astea la un loc nu numai ca te pot face frumoasǎ în adevăratul sens al cuvǎntului, dar te fac și RESPECTATÃ de cei cu care intri în contact.

Toate astea te vor face sǎ emani frumusețe prin toți porii și vei fi de neuitat pentru mulți. Poți sǎ devii frumoasǎ prin felul în care vorbești și prin tonul cald al vocii, prin privirea ta …

Dacǎ ești inteligentǎ, vei scoate pe gurǎ cuvinte frumoase, ce iți va face buzele sǎ arate superb, fậrǎ sǎ mai ai nevoie de nici un botox. Iti poti modela trupul ducându-te la sala, sau făcând mișcare prin parcuri, în natura și mậncǎnd sănătos.

 De ceva vreme urmăresc acest blog tendinte unde găsesc sfaturi despre Tendințe Coafuri, Frizuri, Moda în Trenduri, iar acele sfaturi m-au făcut să fiu mult mai frumoasă şi atrăgătoare. Sunt admirată de toţi din jurul meu.

Cum îmi ador părul şi sunt de părere că, părul e cea mai de preţ bogăţie unei femei o prietenă mi-a recomandat aceste tendinte coafuri unde am aflat în ce fel se coafează vedetele.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Serial- Criminal Minds (2005)

Bratari