Cele mai frumoase bratari personalizate prin gravura

bratari personalizate

Cum sunt innebunita dupa bratari, de ceva timp am descoperit un magazin online  care se numeste Argintarie. Firma aceasta  fac cele mai frumoase bratari personalizate   .  Cand am chef sa iau o bratara, optez sa cumpar de la ei. In plus sunt fana #SilvexStyle

Inainte cu trei zile de 8 Martie  am apelat la serviciile lor pentru a-i face o surpriza mamei mele. mi-am dorit sa-i fac un cadou mai special, un dar pe care sa il poarte cu ea oriunde. Asa ca m-am gandit sa ii daruiesc bratari personalizate .

Prin urmare am intrat pe site-ul acestora, am ales modelul bratarii si am atasat o minunata fotografie cu noi doua. Bratara personalizata a fost  livrata a doua zi, arata asa cum ma asteptam. Mamei mele ia  placut la nebunie.

Magazinul online Argintarie pune la dispozitie pentru inspiratie – Simboluri de gravat
In functie de ocazie, puteti sa personalizati cadoul alegand o singura litera,un semn, sau o fraza scurta care are semnificatie pentru dumneavoastra si cei dragi. Daca aveti nevoie de idei va rog sa va uitati pe pagina lor pentru sugestii: Pentru comenzi acestia va asteapta cu mesaj privat pe pagina celor care creează bratari personalizate, unde puteti indica simbolul ales folosind numerotarea de pe site-ul acestora.

Daca duceti lipsa de inspiratie  pentru iubit/iubita, sot/sotie, Nunta, Nastere, Botez, Nasi, Majorat, o gasiti imediat la Argintarie. ro.

Magazinul online are o mutime de idei inspirationale, idei gravura, idei mesaje de gravat, inspiratie bratari personalizate . Puteti gasi chiar si idei de gravura pandante pentru copii

De asemenea in  functie de ocazie, puteti sa personalizati cadoul alegand o singura litera,un semn, sau o fraza scurta care are semnificatie pentru dumneavoastra si cei dragi. Daca aveti nevoie de idei va rog sa va uitati pe site-ul acestora, pentru sugestii: Pentru comenzi va astepta cu mesaj privat pe magazinul online care realizeaza bratari personalizate.

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Serial- Criminal Minds (2005)

Bratari

Fii in trend