Aplicatie Social media Analytics


Aplicatie Social media Analytics
De curând am aflat de un super site Mugio Social care este aplicatie social media ce oferă un instrument complet de publicare socială caracteristici. Interfata publicare orientate productivitate am văzut că îmi poate să îmi permită să programez cât și să gestionez publicațiile sociale. Puterea de publicare este amplificat atunci când sunt capabilă de a obține un raport detaliat al modului publicației făcut. Cum au fost generate mai multe click-uri, pe rețelele Sociale în care se produce aceste clickuri, în orice moment al zilei.

Plus de asta dacă sunt în căutarea de a ajunge la un anumit utilizator demografice cu publicarea dumneavoastră, prin urmare aş putea utiliza în momentul de faţă publicării de direcționare. Vizând audiența în funcție de sex, vârstă, geografie, cariera și statutul relație.

 Îmi place foarte mult pentru că are un program Bulk ce îmi permite mai multe posturi care urmează să fie încărcate, programate și publicat, dintr-o dată. Aceasta se realizează prin permițându-mi mie ca utilizator să încarc o foaie de calcul special care spune Raport Social în momentul și conținutul fiecărui mesaj pe care doresc să îl programez.

Cei de la Mugio social oferă perspective puternice în conturile sociale: tendințe de membru, activitatea și angajamentul, gândurile și sentimentele ale tuturor membrilor, interesele lor, distribuția geografică a acestora, nivelul de educație, gen, ocuparea forței de muncă, și nenumărate alte valori. Cu acest serviciu, am văzut cum că îmi pot îmbunătăți rentabilitatea investiției prin creșterea aspecte relevante ale prezenței socială, și de a face bani. Cât aş putea compara conturile sociale și de a înțelege diferența dintre ele, atunci când vine vorba de impactul acestora asupra afacerii mele.

De când timp îl folosesc sunt foarte mulţumită de serviciile celor de la Mugio social. Sunt fericită pentru faptul că din pasiunea mea pentru scris pot câştiga şi ceva bănuți.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Serial- Criminal Minds (2005)

Fii in trend

Merchandise magazin online cu ghiozdane minecraft