Am reusit sa-mi promovez site-ul

Mă gândesc că poate unii dintre voi care îmi citiţi articolele, vă întrebați cum am intrat în lumea blogosferică. Mi s-a întâmplat să am norocul de câteva persoane care să mă încurajeze şi să mă împingă de la spate să zic aşa, fiindcă altfel nu cred ca aş fi avut curajul şi nici habar n-aveam despre ce aş fi putut eu scrie pe un blog., însă mi-am luat inima în dinţi cum s-ar spune şi m-am hotărât să încerc.

Aşa că în Aprilie 2009 am scris primul meu articol pe blog în care scrisesem câteva lucruri despre mine. A fost greu când l-am scris pentru că tot mi se părea că nu mă exprim bine şi că nu mai am nimic de spus după câteva rânduri. Însă cu încurajările acelor persoane, mai continuam să scriu. Iar la final am rămas intr-un fel surprinsă de câte lucruri am reuşit să scriu.

Când l-am postat pe blog, am fost uimită şi bucuroasă atunci când am citit primul comentariu. Şi asta mi-a dat mai multă încredere şi curaj de a continua să scriu alte articole. Cu timpul mi-am dat seama că am găsit locul potrivit unde pot să mă exprim liber chiar şi cu riscul de a fi criticată.

Din totdeauna mi-am dorit ca ceilalți să mă cunoască mult mai profund, să mă cunoască aşa cum sunt eu cu adevărat. În fiecare articol , prin ceea ce scriu încerc să le arăt celorlalţi cum sunt şi în acelaşi timp simt că mă descopăr chiar pe mine însumi..

Blogul meu e ca un jurnal, nu abordez numai un subiect. Ci cuprinde: amintiri, gânduri, bucurii cât şi tristeţi. Ce lucruri îmi plac sau nu-mi plac. Experienţe frumoase cât şi urâte. Dorinţe neîndeplinite cât şi dorinţe îndeplinite.

Cea mai mare dorinţa mi s-a îndeplinit tocmai pentru ca am scris pur şi simplu despre ea pe blog , aceasta a fost de a face şcoală, iar acum sunt la şcoală. În tot acest timp am observat că prin intermediul blogului pot cunoaşte o anumită categorie de oameni frumoşi, care pe o alta cale n-aş avea această ocazie. Şi acest lucru mă bucură foarte mult.

Totul a început pe o platformă gratuită, între timp am evoluat şi îmi doream să am propriu meu site. O cunoștință ştiind că îmi place să scriu, mi-a făcut cadou un domeniu ro. Am fost foarte fericită când l-am primit, în sfârșit aveam site-ul meu şi puteam să am mult mai mule avantaje.

Am început să-l personalizez cum îmi doream. Şi am început să scriu noi articole. Ca să-mi numărul de vizitatori, un prieten mi-a recomandat promovare site, spunându-mi că este una dintre cele mai bune agenții din România, cu rezultate foarte bune pe piața românească şi internațională. Acest prieten a avut perfectă dreptate, sunt foarte mulţumită cum îmi promovează site-ul aceasta agenţie.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Serial- Criminal Minds (2005)

Fii in trend

Merchandise magazin online cu ghiozdane minecraft