Afacerea fratelui meu a crescut datorita Email Marketing

Servicii Email Marketing
 Abia am așteptat să am puțin timp liber pentru a vă spune că săptămâna asta am primit o veste ce m-a făcut fericită. Acum 6 luni fratele meu a decis să-și deschidă o afacere, un magazin online cu unelte și scule. Părinţii nu au fost prea încântați de decizia luata de fratele meu. Dar asta era visul lui și l-am susținut toata familia.

In primele 2 luni magazinul online a mers bine, aveam speranțe cu toții ca va merge si mai bine, dar nu a fost așa. In fiecare lună a scăzut vizitatorii pe site si normal ca a scăzut si vânzările. A mers tot așa pana când nu se mai vindea nimic.

Fratele meu era disperat. Aşa că pentru a-şi putea promova mai mult această afacere, l-am sfătuit să contacteze agenţia de email marketing, de care eu sunt foarte mulţumită de serviciile lor în comparaţie cu celelalte servicii ce le-am folosit până acum pentru a îmi creşte numărul de vizitatori pe site-ul meu. Fratele meu nu ştia nimic despre această firmă, aşadar i-am explicat şi că: Agenţia această în comparaţie cu celelalte îi oferă următoarele servicii incluse Pachetul Email Marketing .


Aceste servicii include: 
  • Expedierea email-ului lui publicitar, oferta companiei fratelui la utilizatori din baza lor de date. Nu este nevoie să le pună la dispoziție baza lui de date cu utilizatori. ( Totuși, le poate trimite si la utilizatorii puși la dispoziție de el);
  • Îi oferă statistici complete cu privire la rata de deschidere si click-ul pe linkurile incluse in email. Garantează minim 5% rata de deschidere;
  • Îi pune la dispoziție baza de date cu email-uri ale utilizatorilor care au deschis si citit email-ul publicitar;
  • Au baze de date cu utilizatori persoane fizice ( 250.000) si persoane juridice pe județe ( 40.000);
 Fratele meu i-a plăcut ce a auzit şi i-a contactat imediat. Iar zilele trecută am primit marea  veste de la el, această fiind că i-a crescut numărul de vizitatori  foarte mult cât şi vânzările la produse. Era extrem de bucuros.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Serial- Criminal Minds (2005)

Bratari

Fii in trend