Un strop de indepedenta...

Yupiii…. In sfarsit am reusit sa imi cumpar carucior electric, deci inca o dorinta implinita. Sper ca cu acest carucior sa ma simt ceva mai putin depedenta de cei din jur, si sa ma simt mai putin ingradita…

Acum 6 zile l-am cumparat de la Breaza e un orasel frumos in zona muntoasa, la 100 km si ceva departare de Bucuresti, desi nu sunt chiar atat de multi km , drumul mi s-a parut destul de lung la dus decat la intoarcere, deoarece eram nerabdatoare si plus de asta era pentru prima data cand ne duceam la Breaza si am cam bajbait putin….

Si in cele din urma am ajuns cu bine, doamna aceea ne astepta . asa ca am coborat din masina ca sa-I fac proba caruciorului electric pe care il vazusem pe site-ul firmei, cu ceva timp in urma , l-am probat si mi-a placut , stateam confortabil in el si il puteam folosi cu usurinta.

M-am plimbat putin cu el prin curtea acelei doamne, iar cu ocazia asta am incercat si un scooter, si in acela stateam destul de comod, insa era cam mare si mi-era greu sa-l folosesc la un drum ceva mai lung. Asa ca m-am intors acasa cu carucior electric..
Alaltaieri a fost o zi foarte frumoasa, insorita si calduroasa , asa ca am iesit pentru prima data pe afara cu noul meu carucior electric, m-am plimbat pentru inceput in jurul blocului insotita de nepotica mea ca sa ma obisnuiesc, iar apoi am inceput sa ma plimb singura si maream distanta cu fiecare drum pe care il faceam dus-intors. Se cam speria nepotica mea cand intarziam putin mai mult, insa se obisnuise la un moment dat….

In timp ce ma plimbam singura m-am simtit putin mai indepedenta decat pana acum, deoarece a fost pentru prima oara cand trebuia sa am grija de mine insami si ma simteam ca sunt stapana pe mine, stiind ca totul depindea doar de mine cum si unde ma duceam. Nu-mi pasa deloc de privirile celorlalti, eu eram fericita ca puteam umbla singura si atat....

Singurul lucru de care mi-era putin teama era de caini, dar au fost cuminti, in rest nu mi-a fost frica de absolut nimic, nici cu masinile nu am avut probleme si nici ele cu mine:d

S-a intamplat sa ma intalnesc cu o vecina din bloc, care s-a cam speriat vazandu-ma cu carucior electric singura pe un trotar la cativa metri de casa, si voia sa ma aduca inapoi , insa i-am spus ca ma plimb putin pe acel trotar si ma intorc, ma bucur ca m-a inteles si ca am scapat de acea vecina sperioasa…;))

In acea zi m-am plimbat aproape toata ziua, a fost o zi splendida pentru mine , mai exact cam 6 ore am tot umblat si daca nu se insera...

Dabia astept ziua cand am sa mai ies pe afara, sper ca cei din jur sa ma lase mai libera sa nu ma mai ingradeasca atat de mult de teama sa nu patesc ceva......

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Serial- Criminal Minds (2005)

Fii in trend

Merchandise magazin online cu ghiozdane minecraft