Ganduri...

Uneori imi doresc atat de mult sa ma fi nascut intr-un corp care sa ma asculte, de multe ori ma intreb : ce as fi facut daca as fi fost sanatoasa, pe unde m-as fi plimbat? Cu ce fel de persoane as fi umblat? As fi fost fitoasa asa cum sunt majoritatea fetelor din ziua de azi? Oare as fi gandit tot la fel ca acum? Ce temperament as fi avut?? Care ar fi fost limitarile mele? Care ar fi fost pasiunile mele?


Ma cam indoiesc ca as fi gandit la fel ca acum, deoarece cu siguranta as fi avut alta viata si nu m-as fi bucurat de ea , asa cum m-as bucura daca acum s-ar oferi sansa de a fi complet sanatoasa fizic, sunt sigura ca nu as sta locului nici-o clipa, m-as duce in toate locurile la care visez sa ma duc.


Numai eu stiu cand eram mica, de cateori visam ca alergam ca toti copii si ca ma jucam cu ei jocurile lor de copiii , ca faceam chiar si unele nazbati.


Iar acum visez cu ochii deschisi ca sunt sanatoasa si ca am o alta viata in care fac tot ce imi doresc, in care fac tot ce face o fata de varsta mea, ca ma duc in cluburi cu prietenii ca ma duc la mare la munte oricand vreau eu, ca as fi privit rasaritul de cateori vizitam marea, ca as fi escaladat muntii, ca am viata la picioare si ca fac tot ce imi pofteste inima, intr-un cuvant ca sunt indepedenta…..


Stiu ca voi visa toate viata la lucrurile pe care le-as fi facut daca eram sanatoasa, iar aceste vise nu vor inceta niciodata.


Poate ca unele lucruri la care visez o sa le pot face sa devina realitate, dar e atat de greu sa incerci sa le realizezi si sa nu crezi ca esti facut doar sa pierzi...


Ma gandesc ca, intr-un fel sunt norocoasa ca sunt asa de la nastere, decat sa ma fi lovit vreo nenorocirea mai tarziu, cand as fi fost indepedenta fizic si apoi sa devin depedenta de cei din jur, cu siguranta mi-ar fi fost ingrozitor de greu sa accept situatia. Ii admir enorm de mult pe cei care au puterea de a merge mai departe cand li se intampla astfel de lucruri…


Imi amintesc cand eram mica si cand am realizat ca nu sunt la fel ca toti ceilalti, nu ma simteam deloc bine atunci cand ma priveau ceilalti, simteam ca se uita ca la ceva anormal, sau ca se uita cu mila, intr-un timp uram sa ies pe afara, iar apoi cu cat am crescut am inceput sa ii inteleg si sa trec mai usor peste privirile lor si poate ca unii dintre ei o fac fara sa vrea, probabil ca asa priveam si eu daca as fi fost in locul lor....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Indrazneste sa castigi !"

Bratari

Merchandise magazin online cu ghiozdane minecraft