O dorinta indeplinita...

Sunt fericita ca in sfarsit mi se indeplineste una din dorintele mele inca din copilarie, si aceea de a face scoala, de a invata cat mai multe si de ce nu de a fi la aceiasi "inaltime" ca si ceilalti. Recunosc ca am o urma de frustrare ca nu am facut-o cand trebuia, dar asta nu a fost din vina mea....

De multe ori am fost nevoita sa le raspund celor care ma intrebau, daca am facut scoala iar eu raspundeam cu un NU, desi mi-ar fi placut ca raspunsul meu sa fie altul, deoarece cu rapunsul asta simt ca e ca si cum mi-as pune stampila de analfabeta si de inculta in fata a celor care ma cunosc mai putin, chiar daca nu e chiar asa, nu sunt analfabeta si nici inculta. Bine, nu vreau sa ma dau mare acum ca sunt foarte culta, sa zicem ca sunt macar pana la un sfert.

Sunt mandra de mine intr-o oarecare masura ca am invatat multe lucruri si singura pentru ca din pacate, cunosc cazuri care persoane cam cu aceeasi problema de sanatate ca si a mea , de varsta apropiata, care nu au reusit sa faca scoala si nici sa invete macar acasa sa scrie si sa citeasca, dar asta e vina probabil si a celor care se ocupa de ei, pentru ca eu sunt sigura ca ei ar fi fost in stare sa invete multe....

Se zice ca unele lucruri se fac cand trebuie ca apoi e prea tarziu. Eeei....eu am sa arat ca nu e asa , am sa arat ca niciodata nu e prea tarziu sa iti indeplinesti o dorinta mai veche, o sa am placerea de a le da peste nas celor care le-am cerut parerea si mi-au spus ca e prea tarziu sa fac scoala. Deoarece o singura viata avem si asa prea scurta si chinuita, care trebuie sa profitam de ea cat mai mult ca sa ne indeplinam dorintele la orice varsta.

Daca mi-ar fi fost oferita aceasta sansa de a face scoala si la varsta foarte inaintata de exemplu la 30,40-50 ani sunt sigura ca tot as fi profita de ea si nu mi-ar fi fost rusine, ca vai ce zice lumea ca fac scoala la 40-50 de ani, putin imi pasa ce zic ceilalti si de limitele lor. Deoarece asta e una din dorintele mele si mi-o voi indeplini oricand mi s-ar ivi ocazia. E adevarat ca ar fi super haios sa vezi o babuta sau un mosulet in banca si care ridica mana sa raspunda intrebarilor profei:))))=)))) dar de pe alta parte ar fi si de admirat ca isi indeplineste dorinta.....

In curand va incepe o noua etapa pentru mine si stiu ca imi va fi putin greu la inceput sa ma acomodez cu noile activitati, materii, lectii si teme, dar sunt sigura ca ma voi descurca pentru ca asta mi-am dorit, plus de-asta am asteptat de foarte mult aceasta sansa si n-am de gand sa dau inapoi, deoarece asta ar insemna sa ma dezamagesc pe mine insami si nu sunt dispusa sa fac asta in nici un caz. Sper sa am o legatura buna cu profesorii, sa ma inteleg bine cu ei si sa fie multumiti de mine ...

’"Toate visele noastre pot deveni realitate daca avem curajul de a le urma"-Walter Elias Disney

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Serial- Criminal Minds (2005)

Fii in trend

Merchandise magazin online cu ghiozdane minecraft