La concert

Zilele de 1 si 2 Mai , le-am petecut in parcul Sebastian unde pe seara s-a dat concert , iar cu aceasta ocazie am vazut cateva trupe si cantareti romanesti, cum ar fi: Proconsul, Ro-mania, Miki, Pepe Anda Adam, Mandinga, Puya, Sistem, Fly project, si Voltaj...

Fiecare dintre ei au cantat mai multe melodii din repetoriu lor, cei de la Proconsul ne-a incanta cu superba si bine cunoscuta piesa “Cerul” cu ca care a si castigat trofeul Cerbul de aur in anul 2001

Mi-a placut de Miki ca era foarte energica pe scena in timp ce canta, plus melodiile ei dance care te faceau sa dansezi. Ultima melodie a ei a cantat-o impreuna cu Pepe, coverul piesei “Fara tine”.

Apoi a continuat Pepe sa presteze pe scena cantandu-si hiturile care l-au cosacrat, asta a fost a doua oara cand l-am vazut in realitate

La Anda Adam am ajuns la penultima melodie a ei,, mi-a placut coregrafia si dansatoarele ei, am reusit sa mi se dea voie sa intru langa scena, asa ca i-am vazut pe toti din plin..

Mandinga a facut show, a avut un intrare mai aparte pe langa ceilalti , recunosc ca nu ma omor dupa aceasta trupa insa la concert mi-a placut, a avut ca dansatori 2 fete si 3 baieti care la final au dansat fiecare....

Tot auzeam in spatele meu, pe majoritatea copii strigandu-l pe “Puuuuuuyyyyaaaa” acei copii nu aveau mai mult de 12 ani, sincera sa fiu versurile lui mi se par cam dure pentru niste copii de varsta lor, dar in fine,

In sfarsit i-am vazut pe cei de la Sisterm cum folosesc acele instrumente mai speciale, pe scena in timpul melodiilor lor, a fost destul de interesant....

Trupele Fly project si Voltaj au cantat in spre finalul concertului...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Serial- Criminal Minds (2005)

Cele mai frumoase bratari personalizate prin gravura

Fii in trend