Succesul in viata

Se vorbeste tot mai des despre succesul in viata , fiecare vede succesul intr-un mod diferit, unii vor cariera,altii familie, altii studii, s.a.m.d....


Pentru mine succesul in viata reprezinta, sa-mi dezvolt abilitatea de creatie, de comunicare cu mine insami si cu cei din jur ,sa-mi depasesc anumite limite, sa am incredere in mine, vizibil in curajul si in determinarea de a face tot ceea ce este necesar pentru a-mi atinge scopul. Desigur, fara a-i rani sau a-i impiedica pe cei din jur sa isi atinga scopurile.


Unul dintre scopuri l-am atins deja, acela a fost de a face scoala in ciuda handicapului meu si a mentalitatile unora care imi spuneau cum ca nu am ce sa fac cu scoala.


Viitoare scopuri sunt acestea: sa fiu cat mai mult indepedenta fizic , sa mi se respecte deciziile si dorintele, sa am un loc de munca care sa-mi placa si sa ma simt utila intr-un fel, sa intemeiez o familie.


Cam acestea sunt scopurile mele deocamdata si cu siguranta vor urma si altele dupa ce mi le voi atinge pe acestea. Imi doresc ca la sfarsitul vietii cand am sa privesc in urma sa vad ce am facut.si sa fiu multumita pentru ceea ce am realizat...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Serial- Criminal Minds (2005)

Bratari

Fii in trend