O noua primavara

Zilele trecute in care a fost soare, am profitat de vremea frumoasa si am iesit prin parc impreuna cu cei doi nepotei, parcul era plin de prichindei si de parintii acestora, Se vedea ca s-a lasat mult asteptata caldura primaverii.


Chiar mi-era foarte dor de soare si adevarul e ca iarna asta ce-a trecut, lunga a mai fost si d-abia asteptam sa se incalzeasca o data vremea ca sa pot iesi la plimbare si sa ma bucur de frumoasa natura.....


M-am simtit bine respirand aerul cald de primavara, vazand florile sub caldura razelor soarelui, gata sa-si deschida petalele parfumate si asteptand un fluturas sa se aseze pe cate o petala, ascultand cantecul pasarelelor care ciripeau voioase si, privindu-le cum zburau din creanga in creanga de parca se bucurau si ele de venirea caldurii soarelui....


Privind la copiii care se jucau si alergau plini de energie de colo-colo, ma gandeam ce bine era daca am fi putut da timpul inapoi si sa fim din nou niste copii fara nici-o grija doar bucurandu-ne de lucrurile marunte de care se bucura un copil....


Insa din pacate noi cei mari uitam sa ne bucuram de aceste lucruri si vrem tot mai mult, tot mai mult, de parca ne dorim sa umplem un gol, doar ca acel gol s-ar putea sa nu sa se umple niciodata, daca nu ne dam seama de ceea ce avem nevoie cu adevarat pentru a umple acel gol....


Am fi mult mai fericiti daca nu am lasa sa moara din noi acea inocenta de copil care da valoare lucrurilor marunte.



O noua primavara avenit si asa cum infloreste natura, tot asa ar trebui sa lasam sa ni se infloreasca si sufletul, sa fim mai intelegatori unii cu altii, mai calmi si mai iubitori....



’’Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."-’-Antoine de Saint-Exupery



Va doresc sa aveti o primavara cat mai frumoasa !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Serial- Criminal Minds (2005)

Bratari

Fii in trend