Ganduri despre credinta

Intr-un timp am avut intentia de a citi BIBLIA de fapt am si citit cateva capitole din Vechiul Testament mi se pare ca am ajuns pana la 'DEUTERONOMUL (A DOUA LEGE) SAU A CINCEA CARTE A LUI MOISE” nu am mai continuat sa mai citesc mai departe deoarece mi s-a parut o carte mai degraba S.F cu multe enigme decat o Sfanta Scriptura si trebuie sa recunosc ca nu prea cred in ceea ce scrie in ea pana unde am citit. Probabil ca nu am ajuns eu la un grad mai mare de inteleptiune ca sa reusesc sa inteleg, dar asta nu inseamna ca nu cred in Dumnezeu, ca nu a existat sau nu exista. El exista in fiecare din noi, doar ca nu vad logica mai multor lucruri care sunt scrise in aceasta BIBLIE cum ar fi, pentru inceput: nu scrie practic cine este acest Dumnezeu, de unde provine el? Cum s-a creat EL? De ce si de unde avea atata putere? Aceleasi intrebari mi le pun si in cazul Satanei. Cu siguranta nu vom afla niciodata raspunsul la aceste intrebari si la multe altele pe care le voi scrie in continuare...

Citind ca Adam a fost creat din tarana dupa chipul si asemanarea Sa. Deci din asta deducem ca acest D-zeu are cap, maini, picioare si tot ce are omul.... dar cum a materializat tarana aceea in fiinta omeneasca? Iar daca Adam a fost creat dupa chipul si asemanarea Sa, atunci Eva dupa a cui asemanare a fost facuta sau a fost un exercitiu de creatie?



Apoi Dumnezeu a facut sa rasara din pamant tot felul de pomi, placuti la vedere şi buni la mancare, şi pomul vietii în mijlocul gradinii Eden, şi pomul cunoasterii binelui şi raului. Ma intreb de ce a lasat sa rasara acest pom a cunoasterii, binelui si raului, EL ca atotstiutor trebuia sa stie ca Eva va musca din merele acelui pom si ar fi putut foarte bine sa nu il lase sa rasara si sa traiasca fiintele omenesti numai in pace si armonie, dar sa zicem ca voia sa-i puna la incercare sa vada cat de mult ii respecta sfatul de a nu cadea in pacat sa muste din merele acelui pom. iar aici apare Satana indruchipat in sarpe si care o atrage pe Eva in pacat sa muste din marul acelui pom vorbindu-i, iar o enigma, cum putea acel sarpe sa vorbeasca?



Adam si Eva au facut doi baieti pe Cain si Abel , pe care Dumnezeu l-a pedepsit pe Cain blestemandu-l si izgonindu-l pentru ucidera fratelelui sau Abel. Apoi scrie despre Cain ca s-a impreunat cu nevasta si a avut urmasi, problema e ca daca doar Adam si Eva erau pe pamant atunci cine era aceasta nevasta a lui Cain?


Am cautat pe net mai multe informatii despre enigma asta si am gasit mai multe explicatii, prima ar fi ca acest Cain s-ar fi impreunat cu una dintre surori sau nepoate, asta ar fii o explicatie logica, dar asta ar insemna ca inca de pe atunci exista incestul. O alta explicatie ar fi ca, Cain s-ar fi impreunat cu o femeie din alta "rasa” din care nu provenea din Adam si Eva.


Oamenii de stiinta ne explica, ca de fapt noi tragem din maimute. Sincera sa fiu cred mai mult in stiinta decat in ceea ce scrie in aceasta BIBLIE, deoarece aceasta Sfanta Scriptura a fost scrisa ani de-a randul de diversi care au scris ceea ce a auzit de la fel de fel de persoane mai putin sau mai mult inventive, si sunt sigura ca fiecare mai baga si de la ei. Nimeni nu stie ce a fost si cum s-a creat lumea de fapt. Plus de asta in Vechiu Testament ne arata o fatata a lui Dumnezeu mai razbunator fata de Noul Testament in care e ingaduitor si milostiv....



E adevarat ca intr-un fel BiBLIA ne invata ce e bine si ce e rau, dar are si multe lucruri care nu au logica sau probabil asta era si ideea, sa fie scrisa in asa fel incat sa lase loc de interpetari , daca da, asta inseamna ca cei care au scris-o au fost foarte inteligenti si creativi...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Serial- Criminal Minds (2005)

Bratari

Fii in trend