Am aflat de cel mai bun serviciu pentru devirusare site

devirusare website


Pana acum doua zile, am fost tare suparata din cauza ca mi se virusase site-ul personal. Pot sa spun ca intrasem în panica.
Noroc cu un amic care mi-a recomandat o firma extraordinara de buna. Aceasta ofera servicii profesionale de devirusare site web.
Dupa ce am apelat la ei, am descoperit ca au experienta in devirusare site -uri, securizare si pentru ca stiu ca site-ul este important pentru clienți fac comenzi in regim de urgenta 24 de ore din 24, 7 zile din 7. În plus pune la dispoziție servicii monitorizare malware .
Apoi devirusare, recomanda securizarea site-ului pentru a-l proteja de alte atacuri.
Semne ca site-ul nostru a fost virusat:
  • Cand incercam sa accesezam o pagina a site-ului si suntem redirectionat catre un alt site (in general site-uri din Japonia, Rusia sau China) prin incarcare de coduri javascript sau iframe-uri. In acest caz site-ul este cu siguranta virusat, devirusarea este necesara
  • Cand incercam sa ne accesam propriul site antivirusul de pe computerul nostru te avertizeaza ca este virusat.
  • Cand incercam sa ne accesam site-ul in locul continutului iti apare o pagina cu un text gen “Hacked by ….” sau o pagina complet alba. In mod evident site-ul a fost atacat, devirusarea este necesara
  • Websiteul se incarca mult mai greu decat inainte desi nu au fost facute modificari la el. Ar putea avea un cod malware injectat care sa nu produca efecte vizibile utilizatorilor
  • Cand accesezi site-ul cu Google Chrome iti apare mesajul “acest site poate dauna computerului dumneavoastra”.
Consecințele virusarii unui site:
  • Browserele vor restrictiona accesul la site afisand un mesaj gen “acest site contine malware, acest site poate dauna computerului dumneavoastra”
  • Site-ul va fi scos din lista de rezultate ale motoarelor de cautare Google, Bing, Yahoo
  • E-mailurile trimise de pe un domeniu virusat vor fi blocate de filtrele anti-spam
  • Utilizatorii nu vor putea accesa site-ul
Acum site-ul meu functioneaza perfect ș sunt foarte fericita. De asemenea sunt multumita de servicii monitorizare malwar.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Serial- Criminal Minds (2005)

Bratari

Fii in trend